tirsdag 28. desember 2010

Velkommen til ny blogg...

Hei!
Og velkommen til ny blogg.
Bloggen Harmony And Me er en blogg, dedikert til meg og mine interesser.
Jeg er utrolig glad i å skrive og ta bilder, så bloggen vil nok sagte men sikkert fylles opp av hverdagslige hendelser, tanker og følelser.


Jeg har tidligere hatt to andre blogger Daydreamers Universe og Det Røde Huset, men disse har jeg avsluttet av forskjellige grunner.
Nå har jeg begynt helt på nytt, med blanke ark "Og Fargestifter til".

2 kommentarer:

  1. Heisann Snuppelupp! :D
    Håper dette er en blogg du trives godt med fremover, og at du får brukt fargestiftene dine godt.. ;) Jeg skal hvertfall henge på å følge med step by step!

    Glad i deg frøkna, gleder meg til å lese videre inn i ditt liv :)

    XO Benedicte & Cocos

    SvarSlett
  2. Heisann frøken!

    Tusen takk for koselige ord! Jeg er jo så glad i å blogge, så om ikke annet- så skal den nok bli flittig brukt så lenge jeg finner glede i det! :D

    Glad i deg også snuppa!

    SvarSlett