onsdag 23. mars 2011

Bloggaward og stille-tid

Heihei folkens.
Nå er det en evighet siden sist jeg blogget, jeg har rett og slett ikke hatt lyst eller tid...

Men en oppdatering skal dere da få... Hehe...
Jeg har i det siste hatt mer enn nok med å finne energi til jobb, og fritid. Gud vet hva det er som gjør at det noenganger blir så vanskelig...
Iallefall.....
Jeg løp tilfeldigvis over vekten her en morgen, og dermed var Sandra i full treningsmodus igjen.. Hehe... Så nå er det trening iallefall 3-4 ganger i uka + turer i det flotte været vi har fått! :D

Og ikke bare vekta merkes det på, men jeg synes jaggu jeg trener tilbake mitt flotte overskudd også! Hihi...

Jeg har lært meg å hekle..
Jeg har vært på fotokurs...
Jeg har vært på åpen dag på Norges Kreative Faghøyskole..
Jeg har søkt på å ta opp fag og begynne på skolebenken igjen..
Jeg har vært på besøk hos venninner..
Jeg har trent...
Jeg har vært med min kjære..
Jeg har vært på kurs og foredrag med jobben...


Jeg har også oppdatert linkene mine, og fått enda noen fine blogger jeg stadig titter innom!

Men.. Her kommer det noen bilder fra Fotokurset vi var på.
Det ble holdt av Studio Eskil (en venn av Hege), og det var meg, Silje, Hege, Tone og et eldre par som var der. Veldig koselig- og som alle vet- det var studiofoto som ga meg mest! ;)

Legger ved et studiobilde jeg tok av Silje , for så noen bilder som ble tatt av meg.. Disse er det Silje og Hege som har sendt meg.








Jeg har også fått en Award av Silje! Det var koselig, så takk for den! :)



Med denne awarden følger det med to oppgaver.. Dette er å gi denne Awarden vidre til 5 personer med mindre enn 100 følgere, men også å skrive 8 ting om seg selv!
Her kommer 8 ting om meg selv:
  1. Jeg er oppvokst i Sylling.
  2. Jeg har bodd i Asker, på Lierskogen, på Tranby og bor nå i Drammen sentrum.
  3. Jeg er samboer med Peter, og har nå begynt på vårt 6. år som kjærester! :D
  4. Jeg ELSKER å reise og å oppleve nye kulturer (og badestrender..og paraplydrinker..)
  5. Jeg er sta...
  6. Jeg er tante til 4 herlige barn, 3 gutter og en jente.
  7. Jeg liker vann bedre enn brus.
  8. Jeg har en storesøster, en halvsøster, en halvbror og en stebror. (min, din, våre :P )

    Sånn...

Da sender jeg denne awarden vidre til:

Bloggen til Tvillingene Tobias og Teodor
-fordi jeg har fulgt bloggen deres lenge, og synes mammaen og pappaen deres gjør en KJEMPEjobb! :)

Hege og Isak
-Hege er en utrolig god venninne, og Isak er en utrolig SKJØNN gutt! <3

Benedicte og Cocos sin blogg
-Fordi Cocos deler ut mange gode kosesusser, og Benedicte er en kjempe morsom og herlig jente! <3

Det ble ikke til fem andre blogger, rett og slett fordi de fleste andre på blogglistene mine er "populærblogger" med mange følgere, og jeg mest sannsynligvis tror de ikke vet at jeg er innom der engang. Men de tre jeg har lagt her, er absolutt gode kandidater!

Ha en fin Torsdag alle sammen!

Snart Helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar