søndag 27. februar 2011

Oppdatering!

Hei Alle Sammen!

Nå kommer det en liten oppdatering fra meg også, gitt. Det er rett og slett ikke alltid jeg finner inspirasjonen, og i uka som har vært har det rett og slett bare gått i jobbing og avslapping...

Nå har iallefall Sovealkoven begynt å ta form, og vi har fått inn et lite bord, en bokhylle, en sovesofa og en bildelist med litt pynt.. Synes egentlig det ble rent koselig, og vi har tilogmed hatt overnatting i den i helgen! :D





Ellers hadde jeg litt lyst til å vise dere noen nydelige ting jeg fikk med meg hjem fra Frankrike...


Det var utrolig masse fint å se, men prisene var vel ikke noe billigere enn her hjemme, og så var det vel ikke alt jeg kunne stappe ned i en allerede overfylt koffert. ;)



Så:

Jeg fikk meg meg hjem disse to NYDELIGE rammene. Elsket de lyse trefargene, og synes de passet veldig godt inn hjemme hos oss.





Jeg kjøpte også med meg dette søte sinkhuset. Utrolig søtt, og ca 1/3 av det jeg har fra før av :)





Og denne... Min hittil favorittramme! HERLIG!





Ellers har helgen bestått i å være med venninner..
Peter har hatt en kompis her i helgen, så jeg begynte helgen med en tur til Benedicte. Veldig koselig å se henne igjen, alt for lenge siden!

Lørdag morgen dro jeg og Caroline på shoppingtur, og på kvelden dro jeg til Silje og Mille. Der ble det vinkveld med skravling etter at vesla var lagt, og god middag og dessert ble det på meg også!

Silje har gått inn for å gjøre husmorsemne av meg, og tilogmed lært meg å hekle i helgen.. Hehe.. Det er jo litt artig da! :)


Søndag ble det plantasjen med Mille og Silje, før vi tok med oss to Peppe`s pizzaer hjem til gutta. Her ble det pizza og film, og veslefrøkna sovnet i armene på mammaen sin, etter å ha fått lekt masse med "filleonkel" Peter, og tilogmed fått en flaske melk av han! :)







Av Silje fikk jeg også to HERLIGE bilder av Mille, lille engelen! <3>













Ellers vil jeg komme med en anbefaling!

På Frankriketuren begynte jeg å lese Mofongo, av Cecilia Samartin, og det var også nok en favoritt!!
Boka var utrolig fin, og hadde mange uventede vendinger. Spennende lesestoff, rett og slett! :)

Tidligere har jeg også lest Señor Peregrino, Drømme Hjerte og Salvadoreña, i denne rekkefølgen, og de har også vært sterke favoritter!! :D







1 kommentar:

  1. tusen takk for en hærlig lørdag å søndag snuppa. både jeg å Mille stortrives sammen deg.
    Å må få takke enda engang for den utrolig flotte rammen du hadde kjøpt med til meg. å de nydelige skoene til Mille <3

    Kjempe koselig innlegg. å Snuppa, ha en FLOTT uke.
    løv u.

    SvarSlett