lørdag 5. februar 2011

God lørdag!

Da var det lørdag igjen, og en innholdsrik uke har fløyet forbi- igjen...

Denne uken begynte så flott med en treningsøkt på mandagen..
En morsom Dancing time med Hege.
Koordinasjon er en ting jeg virkelig ikke fikser så lett, så det ble en time med mye latter! ;)
Tirsdagen skulle vi egentlig på middag i Åmot, men da familien var syk, ble vi heller hjemme, og utsatte avtalen.
Vi tok oss en spasertur bort til Drammen, og spiste og koste oss på Jonas B. Nam!

Onsdagen ble det tur til min kjære far. Han var ikke hjemme i begynnelsen, så til Peter sin store glede (Hihi...) ble det vafler og en skikkelig jentefilm sammen med min stemor, og hennes to kusiner.. Pappa kom hjem etter filmen, så det ble tid til litt prating før vi satte nesen hjemover igjen. :)
Torsdag ble vi bedt i middag hos Silje, Eirik og Mille i Åmot igjen. De var blitt friske, og serverte NYDELIG Elg-gryte, og herlig hjemmelagd is til dessert! Det smakte ufattelig godt, og det var like koselig som alltid. Mille smilte og strålte som en sol! Nydelige jenta! :)
Fredag ble det bare hjemmekos. Peter er på jobb hele helgen, så vi lagde oss noe god mat, spiste masse godis og så Trolljegeren på film.. Otto Jespersen slår aldri feil! ;)
I dag har jeg ikke helt bestemt meg for hva det blir til. Endten blir det tur til Åmot med middag og vin, ellers blir det vinkveld her hjemme med min kjære søster. :)
I morgen skal jeg til min kjære kusine og KLIPPE MEG! :D
Jeg gleder meg!

Ha en fin helg alle sammen!
Bildet er tatt av meg da jeg stilte som modell for Strikkeklær til en bekjent i 2009. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar