lørdag 29. januar 2011

Vennskap

Til ALLE mine VENNER:
Selvom stjernene faller,
og vinden er død.
Om solen har mistet sin varme,
og sin glød.
Om tomhet er alt du ser på din vei,
så HUSK:
At jeg vil ALLTID være glad i deg!


En venn som deg
Skulle alle hatt.
Du er som et smykke,
en verdifull skatt.
Du er alltid så snill og grei,
og jeg vil bare si at jeg er veldig glad i deg!





Vennskap kjenner ingen grenser
Selv om avstanden er stor,
for gode venner har minner
som sammen i hjertet bor.
Og hvert eneste kjære minne
de øker i verdi,
for venner som holder kontakten,
gir livet et innhold,
med mening i.




Da venner ble til, var tanken ganske klar.
For venner har noe i seg, som ingen andre har.
De har en hånd som hjelper,
de lytter og forstår.
De flykter ikke unna,
men blir når de andre går.
Derfor har vi venner, som må hylles spesielt.
Og en av dem er nettopp DEG,
DU er hverdagslivets HELT!


Lyttende ører,
Et smil som forstår.
gir lettere bører,
leger sjelens sår.

Tanker som deles,
en hjelpende hånd.
Sorger som kveles,
av vennskapets bånd.
Venner er som et lys langs veien.
De forkorter ikke avstanden,
men gjør veien enklere å gå...

En god venn,
er en som forstår din fortid,
Har tro på din fremtid,
Og aksepterer deg
for den du er
I dag...




Vennskap
er som en kopp varm sjokolade....
Den gjør deg varm,
tvers igjennom!



Smil blir til tårer,
tårer til smil.
Sannhet som sårer,
men fjerner all tvil

Evig fortrolighet
i riktig og galt.
Et vennskap med ærlighet
tåler alt.



Ikke gå forran meg,
kanskje følger jeg deg ikke.
Ikke gå bak meg,
for kanskje jeg ikke viser vei.
Gå ved min side,
og vær min venn,




For hvert sekund,
Hvert minutt som går.
For hver sommmer, høst, vinter og vår.
I dag, i morgen som i går,
vil jeg være der for deg min venn,
i alle, alle år!

En søster er en fantastisk støttespiller...
Fordi jeg selv har en søster,
vet jeg at de er uvurderlige!
Utrolig glad i dere, alle mine venner!!
(Desverre hadde jeg ikke bilder av alle, men dere vet hvem dere er, og hva dere betyr for meg! )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar