fredag 14. januar 2011

Herlige Fredag

Fredag... Og endelig helg..
Jeg synes uka har gått kjempefort, og jeg må vel si at den også har vært veldig fin!
Vi har kost oss masse her hjemme med sofakos og filmer, og jeg har møtt endel venner, trent Zumba og kost meg med de søte barna i barnehagen.

I dag hadde jeg senvakt i barnehagen, og når jeg kom hjem, hadde min kjære kjøpt rosa roser til meg! Søten! <3
Vi tok en handletur, og etter en uke med meget sunn mat (noe som er utrolig vanskelig for meg som er et vanemenneske i matveien), koste vi oss med noe godt å spise ute også.

På matbutikken fikk jeg lurt med meg et nytt interiørblad.
Denne gangen falt valget på Rom123, av den enkle grunn at det står detaljert hvordan man kan innrede ett soverom på liten plass, og jeg driver jo å planlegger innredning av gjesterom/lesekrok/ sovealkoven vår.

Og jeg er også så heldig å ha VERDENS BESTE sofa.. Jeg rett og slett elsker denne sofaen, så nå har vi liggi rett ut, med tente lys, min kjære har sett på webtv, mens jeg har kost meg med bladet mitt og noe god musikk.
I dag har Colbie Caillat stått på repeat, og denne falt spesielt i smak:

Etter en stund fant vi ut at noe manglet, og dermed bar det avgårde igjen, denne gangen til 7eleven, på jakt etter noe god is.. Og for meg betyr det intet annet enn:
BEN&JERRY`s Cookie Dough!!

I LOVE IT!

I morgen blir det Zumba time, mens min kjære har bestilt VASKEDAMER hit! :D
Det blir såååå deilig å komme hjem til ferdigvasket leilighet! :D

Og ettermiddagen skal tilbringes med min søster Nina, min kusine Mette og Emil, før det senere på kvelden bærer inn til Oslo, på Yayas, for litt digg THAI-Mat med noen venne "par" . Det blir kooos!

Ha en fin helg folkens! :D




3 kommentarer: