fredag 28. januar 2011

Valgfri utfordring...

Det går jo mange utfordringer i Bloggverden..
Men jeg kom faktisk over en utfordring som er valgfri,
og som jeg faktisk synes så litt morsom ut, så derfor velger jeg å ta denne,
og dersom noen andre også vil- så kom igjen! :D
4!
4 Jobber jeg ville hatt:
- Barselpleier
- Fostermor (når jeg blir eldre..)
- Web designer
- Journalist i interiørblad
4 Steder du har bodd:
- Sylling
- Asker
- Lierskogen
- Drammen
4 Filmer jeg kunne sett om igjen:
- Gothicka
-Knocked Up
- Life As We Know It
- Avatar
4 Tv-program/ show jeg liker:
- Hotel Cæsar
- Greys Anotomy
- Privat Praksis
- Life Unexpected
4 Steder jeg har vært:
-Thailand
- Filippinene
- Tyrkia
-Singapore
4 websider jeg besøker hver dag:
- Bloggene som oppdateres på min bloggliste, avhengig av hvem som oppdaterer
4 ting jeg fikk til jul:
- Vintersko
- En kjempegod Cardigan
- Et flott smykke
- Fine Serveringskåler
4 Ting jeg så på Barne-tv:
- Portveien 2
- Sesam Stasjon
- Flukten fra Dyreskogen
- Fraglene
4 ting som gjør meg glad:
- Et smil og en god latter
- Humor!
- God mat
- Gode venner
Join gjerne denne, folkens :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar