tirsdag 25. januar 2011

Min Kjære!

Min Kjære...

Jeg har en kjæreste som er helt vidunderlig.
Vi har jo våre opp, og nedturer, vi- som alle andre, men alt i alt, så tror jeg jaggu jeg har fått Verdens Beste Kjæreste! :-D

Vi har vært kjærester siden 2006, og sammen har vi gått igjennom snart 5 år sammen..
Tiden går så ufattelig fort, og jeg er overrasket over at tross alle disse årene, med noen humper i veien, så har vi det så fint sammen, som vi har det...

Jeg er utrolig glad for at jeg har en kjæreste og samboer, som jeg kan snakke med, som hjelper meg når jeg trenger det, støtter meg når livet er litt tungt, ler med meg, ler av meg (hehe.. For det er litt viktig det også ), overrasker meg, passer på meg, bryr seg om meg og som er der for meg- både i vondt og godt!


Og grunnen til at dette innlegget kommer akkurat i dag, er fordi min kjære har sendt meg sms igjennom jobbdagen, spurt meg om jeg har det bra, og ikke minst- om jeg har lyst til å finne på noe litt utenom det hverdagslige (jeg har vært i dårlig form og MEGA-kjip i det siste :P ) i dag, noe jeg selvfølgelig vil- og setter pris på.
Og når jeg kom hjem, fant jeg dette på tavle-veggen vår på kjøkkenet:

Det er sånne små ting i hverdagen, som gjør at jeg stadig kjenner igjen den gode følelsen, forelskelsen og som ikke minst gjør meg veldig glad!

Tusen takk Peter, for at du gjør de små tingene i hverdagen, som jeg setter så utrolig pris på!

Peter og meg på båttur i Filippinene Juli 2007.


Peter og meg på Mini-cruise til Kiel i Oktober 2010.


Elsker deg!

2 kommentarer:

  1. Dere er et veldig fint par som jeg er glad i! :-D

    SvarSlett
  2. nåååh! Takk snuppa! Glad i deg og! :D

    SvarSlett