søndag 23. januar 2011

Min helg...

Hei igjen!
Da var enda en uke gått, og faktisk så har helgen også rast forbi i stor fart.

Hele uka har formen min vært såder, men jeg bestemte meg for å ikke la det stoppe helgens planer.. Så fredag var jeg og Peter på kakebesøk hos pappa, før Maggie kom på besøk.
Hun er en barndomsvenninne, og vi har alltid hengt sammen i tykt og tynt, og det er så koselig at vi fortsatt møtes og har den samme herlige tonen som vi alltid har hatt! :)
Vi gikk ut og tok noen øl ute. Det var sinnsykt mye folk i byen den kvelden, men mens de andre "red på voksenbrus-bølgen", var formen min desverre litt festdemper, så jeg tok det ganske rolig.
Avsluttet byturen i 2-tiden, og dro hjem til den etterlengtede senga.. :)
Men det er uansett alltid like koselig å være med Maggie, så kvelden var langt ifra misslykket! :D
Lørdag hadde jeg helt klart bestemt meg for å ta det helt med ro. Jeg var sliten og det fristet ikke med noe mer alkohol. Jeg tok meg en kinotur med Helle, Monica og Eline, og det var sååå koselig å se dem alle igjen!

På kvelden ble jeg bedt opp til Silje for jentekveld..
Dette passet utrolig godt, da Peter hadde lyst til å dra ut med noen kompiser, så jeg takket mer enn gjerne ja. :)


Vi hadde det utrolig koselig, skravlet og drakk vin, spiste god pizza og bare koste oss. Det var kjempekoselig, og det ble ikke mindre koselig da jeg ble vekt av verdens søteste Mille neste morgen.


Mille er en skikkelig sjarmør. Hun er snart 7 mnd gammel, og en utrolig nydelig liten frøken.

Bildene under er tatt av Silje da hun, Mille og Eirik var på middagsbesøk her for noen uker siden. Kan man se at jeg er litt betatt, tro? ;)




Men jeg må nok desverre innrømme at jeg ikke har blitt bedre av å ha helg, for ettermiddagen i dag har jeg brukt på sofaen. Jeg merker jeg er slapp, sliten og trøtt, og har tilogmed sovet noen timer.. Det var deilig! :)

Håper dere andre også har hatt en fin helg. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar