onsdag 19. januar 2011

Energi søkes...

Jeg skjønner ikke hvorfor Januar og Februar alltid skal være tunge mnd.
For meg har det iallefall alltid vært sånn.. Akkurat i disse mnd får jeg litt ekstra lite energi, gjerne en forkjølelse eller to, omgangssyke osv.
Og ikke minst det HELT motsatte av lakenskrekk...
Jeg tror jeg kunne liggi i senga fra morgen til kveld, og hele natta igjennom..
Jeg bare elsker den senga, og vil legge meg fra klokka er 19-20 om kvelden, og ønsker aller helt IKKE stå opp når vekkerklokka ringer...
Noen andre som kjenner seg igjen?
Så, de siste dagene må jeg innrømme at jeg har kjent litt ekstra på dette med lite energi...
Det begynte så friskt med Zumba. Jeg elsket timen, og strålte av energi..
Så på mandag var energien plutselig borte, og jeg var stuptrøtt, og følte en forkjølelse komme snikende..
Tirsdag skulle jeg med motet oppe prøve Zumba med en ny instruktør, og jeg synes timen var gørr kjedelig. Ikke orket jeg stort, og så bortskjemt vi har blitt med den andre instruktøren, synes jeg alle trinn osv. var kjedelig...

Så de siste dagene har dette vært min utsikt (bortsett fra at bordet har blitt byttet ut).
Jeg har liggi i mitt hjørne i sofaen, tent stearinlys, sovet ettermiddagslurer og kost meg med dataen på fanget. Til tider har jeg tilogmed vært så sliten at jeg ikke har orket sette på tven. Snakk om latskap... ;)
Legger også ved et lite bilde av meg selv, som med godt mot ble med min kjære på å GÅ bort til Drammen for kino og vin en kveld for noen uker siden.
Jeg angret, og det fikk han høre, stakkars... Det ble kaldt, vått og var UMULIG å se noe som helst! Mascaraen rant, og den tiden jeg hadde brukt på å fikse meg før vi skulle gå, var HELT bortkastet...
Godt han kjenner meg såpass, etter 5 år... Stakkars gutt....
Hehe...
Godt man kan le av det i ettertid! ;)

Nå venter jeg bare på at energien skal komme tilbake, og at solen sagte men sikkert skal vise seg mer og mer..
Håper dere andre har hatt en litt mer positiv uke! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar