søndag 2. januar 2011

Finn.no

Jeg rett og slett ELSKER Finn , og her er dagens KUPP!
En LIATORP tvbenk fra Ikea,


Og et LIATORP stuebord!

Og disse to møblene fikk jeg til herlige 800,- !!!

På Ikea må man ut med 1695,- for bordet, og 1995,- for tvbenken, så da var intet mindre enn 2890,- SPART!!!
Og jeg er kjempefornøyd!!
Dere får desverre ikke se så mye av stua vår nå, rett og slett fordi jeg ikke føler at vi har fått det sånn vi vil her enda. Vi solgte alle møbler når vi flyttet fra huset, og har enda ikke skaffet oss alt vi trenger for å føle oss fornøyde her :)

Ellers har jeg vært en veldig kort tur på Sjåstad, hos Hege og Isak. Tok med meg kameraet, men da min samboer (og sjåfør) tok en kortere skitur enn forventet, ble det hverken tid til mange bilder eller mye skravling denne gangen.
Men et veldig søtt bilde av godgutten ble det !


Verdens søteste Isak




3 kommentarer:

  1. ble kjempe flott! Så bra du fikk det bordet du ville ha da! :D

    SvarSlett
  2. Koselig å ha deg innom på ett aldri så lite formiddagsbesøk :)

    SvarSlett
  3. Benedicte: Takk! :D Ja, der hadde jeg flaks!
    Hege: Det får bli litt lengre neste gang!

    SvarSlett