lørdag 1. januar 2011

Godt nyttår!

Da var enda ett år lagt bak oss, og enda et nytt år startet!
Året som har gått har vært et år med mange prøvelser, både på godt og vondt.
Jeg har lært mye, både om meg selv og andre. Jeg har hatt mange gode stunder, og fått mange gode minner, men jeg har også hatt mange tunge stunder, og endel motgang...
Jeg kommer derfor ikke til å ha noen årskavalkade, sånn som så mange andre bloggere. De fleste som kjenner meg vet at det har vært endel tunge tak i året som har gått, og jeg vil heller fokusere på alt det gode som nå skal komme! :)

Så nå er det et nytt år, og nye muligheter...
Jeg har bestemt meg for å ikke ha noen store nyttårsforsetter i 2011, men derimot bestemt meg for å prøve å leve mer i nuet, bekymre meg mindre, og fylle året med mye mer GLEDE, LATTER og KJÆRLIGHET!
Den store kvelden ble feiret med min gode barndomsvenninne, hennes kjæreste og selvfølgelig min kjære.
Vi koste oss med en god kalkunmiddag og god drikke, før det bar ut til Drammen sentrum, for å se på byjubileet. Drammen fyller nemlig 200 år dette året! :)

Jeg synes det var et storartet program de hadde satt opp for feiringen, selvom vi ikke deltok på showet i sentrum. Vi fikk derimot gått i fakkeltog fra Strømsø, langs Elvebredden og over til torget, og der ankom vi rett før midnatt, og akkurat i tide til å se mange flotte raketter, og ønske mange mennesker et godt nytt år.

Det eneste jeg synes var litt dumt, var at det kun var 1 åpent utested i hele Drammen. Litt kjedelig for de som skulle inn der, men vi valgte heller å tusle hjemover, innom noen venner på veien for så å avslutte med enda mer god drikke, før vi intok sengen tidlig morgen 1. januar 2011.

Jeg håper alle andre også hadde en kjempefin feiring.
Vi glemte desverre å ta bilder underveis, men slo til med en liten fotoshoot rett før vi la oss.

Godt Nyttår Alle Sammen!
Måtte 2011 bringe dere masse glede! :)

2 kommentarer:

  1. høres ut som en flott nyttårsfeiring! Flotte bilder av flotte frøkner ;)

    SvarSlett
  2. Ja, det var veldig koselig! :D

    Takk Takk!

    SvarSlett