søndag 9. januar 2011

God morgen!

God morgen alle sammen!

Da var det mandag, ny uke- og nye muligheter...

Helgen har vært så fantastisk! Virkelig! Det er deilig med helger hvor man føler man får gjort masse, og vært masse med venner! DET liker jeg!


Fredag var jeg på vinkveld hos Line, sammen med Linda, Leif og Pål. Det var så koselig. Vi spiste deilig taco, og koste oss med god vin og kortspill ut i de sene nattetimer.
Peter var på jobb fra fredag morgen til lørdag kveld.
Lørdag morgen var det introtime på Zumba! Utrolig morro, og det ga meg så sinnsykt mye energi! HERLIG!
Etter treningen malte jeg jo kommoden min, som jeg synes ble såå mye finere, og

Lørdag ettermiddag dro jeg til min kjære pappa. Der hadde hans kone lagd deeeilig middag, og vi koste oss med skravling, spilling av wii (pappa har nemlig lånt min wii! ;) ), og jeg dro vel ikke hjem før nærmere 22.

Når jeg kom hjem hadde min kjære hatt med seg litt godt hjem, og vi koste oss med litt godt å spise, en god film og litt datatid begge to :)

Søndag tok vi en roooolig morgen, før vi reiste til et vennepar, og hilste på datteren deres for første gang. Datteren er nå 6 mnd, og hun var såååå herlig. Skjønnere jente må man lete lenge etter tror jeg!
Vi reiste hjem, lagde litt god og sunn middag, og dermed kom jo Silje, Eirik og Mille på middag! Det var så koselig, og jeg fikk MASSE Mille-kos! Hehe...

Håper dere også har hatt en kjempe helg.

Nå har jeg spist en GOD og sunn frokost, og er veldig klar for å kose meg med barna mine i barnehagen! :)

Ha en fin mandag alle sammen!!

2 kommentarer:

  1. søndagen var kjempe koselig.
    Du sjarmerte nok Mille du å :D
    Hu elsker Jenta i speilet.. hehe
    Takk for en super koselig søndag.

    Koselig å lese bloggen din snupp, å Grattis med ny flott blogg :D

    Vi gleder oss til å se dere snart igjen.

    Klem Silje

    SvarSlett
  2. Det var kjempekoselig ja. Vi gleder oss til å se dere igjen og, for ja, Mille sjarmerte nok mannen i huset her litt også gitt.. ;)

    Takk for det, jeg håper du snart tar opp trenden og blir med på blogging ;)

    Stooor klem

    SvarSlett