søndag 9. januar 2011

Ny bokhylle...

Som dere sikkert har fått med dere, så er jeg glad i å gjøre kupp på Finn.no, og denne gangen har kuppet blitt en "stygg" grønn bokhylle.. Hehe...

Den var akkurat perfekt i forhold til mine planer, og er kun litt over 1 meter høy, og 1 meter bred. Den er heller ikke for tykk, så den tar kun passelig med plass.
Den står litt midlertidig nå, men skal snart inn i "alkovekroken", som skal bli en kose/lese plass, og soveplass for gjester.
Her er et FØR-BILDE:
Herligheten kostet 200,-
På veien hjem fra Zumba treningen stoppet jeg innom fargehandelen i nabogata, og hev meg løs på prosjektet.
Fargen er eggehvit, med mellomglans.

Det ble 4 (!) malingsstrøk før jeg ble fornøyd, men resultatet ble veldig bra!




Foreløpig inneholder den bøker vi har lest, og som har blitt favoritter, og i nederste hyllen er det hobbybøker :D
PERFEKT!

2 kommentarer:

  1. Kjempeflott! :) Gleder meg til å vise det frem neste onsdag! :D

    Tusen takk for bidrag ;)

    SvarSlett