søndag 6. februar 2011

Alternativmesse

Da ble det enda en koselig kveld i Åmot.
Jeg tok turen opp til Silje i går, med 3 liter vin og godt mot.
Vi lagde oss Taco etter at Mille var lagt, og nøt resten av kvelden med skravling, vin og godteri.
Desverre ble det ikke så mye av dette for min del, for plutselig ble jeg akutt kvalm, og en gang utpå kvelden måtte jeg ty til toalettet...
Hipp Hurra, omgangssyken ønskes velkommen!
Jeg trodde det hele var over når formiddagen kom, så uten noe mat i min mage, dro vi med åpent sinn på Alternativmesse i Drammen!

Det var en utrolig spennende messe, med mange spennende stands.
Jeg har vært litt ekstra interessert i Chakra og Aura`er i det siste, så jeg slukte alt jeg kunne få av informasjon om dette.
Utrolig spennende, om man tør å være litt alternativ av seg! :)

Ellers var det både Tarot-kort, spådamer, healing, alternativ medisin, Chakra-foto, Pinner og Pendler, og en hel del annet.
Angrer ikke at jeg dro på denne messen!

Med hjem ble en herlig engel, som ble kjøpt på en av standsene der. Å ja, det var utrolig mange fine engler, i alle farger og fasonger.

*Sikle, Sikle*


Jeg var også så heldig å få med meg en Skyttsengel, som Silje og Mille kjøpte til meg.
Snille godjentene!


Etter messen ble det en tur til middag hos pappa.
Jeg advarte på forhånd om tilstanden min, men han sa det bare var å komme, så jeg prøvde meg.
Tenkte vel kanskje at gårsdagen/natten kom fordi jeg hadde spist noe jeg ikke tålte, siden formen ellers egentlig var veldig grei.
Det var utrolig godt med middag, etter en hel dag uten mat, men desverre ville ikke kroppen holde på denne maten heller.

Så kvelden i dag blir tilbragt på sofaen, med et stort glass vann, og i morgen tidlig bærer det til legen for en sjekk.

Nå er jeg lei av å være halvveis!
Har dere hatt en fin helg? :)

3 kommentarer:

  1. Kjempestilig bloggen din har blitt..
    Ser ut som du har hatt en fin helg =)
    God bedring, snuppa

    SvarSlett
  2. Jeg har hatt en veldig fin helg hvertfall! Køben er konge! Hva sa legen da? Endelig gikk du,hehe. Det syns jeg jaggu var på tide. Sitter og skriver oppgave jeg, kjedelig. Jeg vil også være med til alpene!Du er så heldig.

    SvarSlett
  3. Så bra, Maggie! :)
    Legen sa ikke stort, hun fant ikke så mye, men blodprøvene tar visst litt tid å få svar på. :)

    Skulle ønske du skulle være med, men vi får ta det igjen! :D

    SvarSlett