fredag 11. februar 2011

Shopping...

Lenge har jeg lett etter et "lintøyskap" av eldre stil...
Jeg hadde bestemt meg for å pusse opp selv, men enda kom disse skapene på 2000,- på finn.no, og var egentlig ikke noe jeg prioriterer akkurat nå...
Men PLUTSELIG, så kom jeg over en annonse på finn.no, for god til å være sann!
Et lintøyskap til herlige 250,- !!!

(Ja, jeg elsker finn.no!)
Etter MYE frem og tilbake, så fikk jeg endelig dette NYDELIGE skapet (tilogmed ferdig malt hvitt!) i hus!
Jeg rett og slett elsker det!
Nydelig, ikkesant?



Da dette endelig var i hus, måtte jeg også ta en titt på noen interiørbutikker på et kjøpesenter i nærheten, og der kom jeg jaggu over noen gode kjøp til!

Englevinger, kr. 75,- på Hjemme Hos Interiør..



Et NYDELIG Lite hus, 50% på Hjemme Hos Interiør, nå 149,- !


Jeg var også innom Lykke, og der kjøpte jeg 4 ganske store bokstaver på 30%.
Deilig med tilbud!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar